Friday, March 4, 2011

back to hometown..A.L.O.N.E

Slps g ziarah umah kak zah ptg td..aku mmg plan nak blk kg..tp x tahu nak blk mane..PASIR MAS @ SEBERTAK..lastly dpt msg dr hubby dia kate dia sibuk wat keje..then col my mum dia kata dah 2 ari dia tdo sorang2..my dad g melaka kempen pilihanraya yg x abihh2..so, i decide go back to SEBERTAK..i drive from 5.30pm until 10.00 pm..non stop ok..lalu jln jeragau-jabor-lpt-tmloh-bera-sebertak..kalo cite kat org ramai yg kata x sanggup..tp bg aku benda ni dah jd sebahagian hidup aku sebagai anak perantauan..kalo x berani x merasalah jmp parents..alhamdullilah ALLAH beriku kekuatan dan keselamatan..aku mmg dah selalu drive sorang since dkat 7 thn stay kat trg..dulu2 slalu blk dgn kwn2 phg..SHIMA,INA, FARAH..tp skrg dah kawen blk dgn En. Suami...cuma bile suami sbuk dan xder kat umah jer aku decide blk sendiri..
thankto my lovely kelisa...sgt byk berjasa..wpun kecik tp KESAYANGANKU..

No comments: